Migrän..

Nu under en kortare tid har jag haft väldigt mycket migrän, jag får oftast migrän när jag inte får sova eller när barnen vaknar mitt i natten flera gånger. Man blir så känslig mot allt ljud, ljus och man mår så fruktansvärt illa. Min migrän har blivit värre sen jag bytte glasögon så frågan är om jag fått fel glasögon, skulle behöva ha några bättre! När skatten kommer så blir det till att skaffa nya glasögon och gå till dom som jag gick till förut, så får vi hoppas på att min migrän blir bättre! Nu är det bara att hålla ut.😷

Idag är jag hemma och vabbar en sjuk Ines, fick hämta hem henne från förskolan igår för hon hade feber. I natt har hon hållt på och knölat hela natten, det har inte blivit mycket sömn om man säger så. Så med tanke på det är de ju inte så konstigt att man har ont i huvudet idag!😕 

Nu har ines vaknat eller ja hon vakna för 30min sedan så nu ska vi äta frukost.🤩
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0