Känslan när...

Folk ska bestämma över ens barn?
Kom på när jag och tjejerna var nere på stan för ett tag sen, då hade jag cykelkärran med mig. Skulle kolla på en present, tjejerna ville gå och det fick dom göra. Men sa jag åt dom att sätta sig så det fick lite fortare, så vi kunde gå till lekparken! Men dom vägra så jag satte dom i vagnen.
Då kommer två äldre damer fram till mig och säger:
"Du kan ju inte kasta dina barn i vagnen och vill dom gå så låt dom göra det"
Då sa jag:
"Det är mina barn och jag bestämmer över dom inte du, och jag kasta inte mina barn i vagnen. Jag satte dom." Sen gick jag skiter bitter och arg!
Vem har rätt att komma fram och säga något sånt? Sköt dit så sköter jag mitt!

Annars går det bra på jobbet, var tillbaka till jobbet igår efter två veckors vab med min lilla Ines som hade vattkoppor och magsjuka.
Men nu är alla friska och jobbar på! Dock har vi väldigt mycket patienter (27st) men skönt att chefen har satt in mycket extra folk så istället för 2uskor på 3 vårdlag, har vi varit 3uskor på 3vårdlag! Skit bra om du frågar mig, det blir inte lika stressigt och man hinner med allt som ska göras!👍🏻

Nu ska jag sova klockan ringer 04,50 i morgon!😴
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0