Snö

När man väl vill ha snö då får man ingen snö, men när man inte vill ha snö då får man massor med snö! 
Tänk att det är så varje år, VARJE ÅR är det samma sak! Varför kan vi inte bara ha snö i typ  december/januari och sen vår, hade vart mycket bättre.
Men såklart när vi hade en sån varm och lång sommar, kommer vi säkert få en lång och kall vinter. Förlåt att jag klagar men jag hatar verkligen snö och när det är kallt, man blir så fast och det är inte lika kul/skönt att cykla.
Men kul för barnen så dom kan åka pulka mm. Men mina barn tycker inte att det är så kul, mest kallt och blöt. Men får dom vara ute 2-3 timmar så är som nöjda, inte mer då blir det gnäll ungar😂. 
Efter en massa sjukdomar och allt som inte vill ge sig och bara komma tillbaka, så får man passa på att njuta innan nått nytt kommer! Tycker tjejerna har klarat sig "rätt bra", men magsjuka har vi haft allihopa och en sväng med förkylning x flera. Vad blir det näst?😏

Idag var vi lediga och vi passa på att vara ute både efter frukost och efter mellis, det sluta med att tjejerna var helt slut och somna som stockar. Ines ville inte sova middag så hon har vart vaken hela dagen, så hon la ner huvudet på kudden och somna typ🙊.
Jag var och dansa zumba när jag kom hem 18.20 då sov hon🥰 Nova ville ha en puss och kram sen somna hon också.

Jimmy har gått och lagt sig, jag ligger i soffan och kollar på tv innan jag också ska sova.✌🏻
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0