Fylls på.

Idag fick vi iväg tre "tunga" patienter på min sida och vi kunde andas ut i en timme ungefär, sen kom det två nya! Som tur var kom dom patienter när mitt pass nästan var slut, så de lämna vi över till kvällspersonalen. Det blir väldigt mycket när "nästan alla" är sängliggandes och det ska bytas blöjor/vändscheman, så in och vända ofta på dom! Många har problem med andningen så in och pep träna ofta! Kroppen är helt slut efter en dag..😰

Nu är jag iaf ledig i några dagar så nu ska det vilas och ta det lugnt!
Finns det någon som vill jobba som timvik så hör av er, vi har nästan inga vikarier och behöver några stycken! Ett KRAV man måste ha AKUTSJUKVÅRD!💪🏻

Om man kanske ska ta och sova lite? Jag är helt slut..

Kolla vad min söta 5åring har gjort, idag hade dom tema "vad är kärlek för dig" såklart kommer mamma på första plats, sen ines och sista pappa Jimmy😍. Men hon är sååå duktig.
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0