Ett år närmare 30!

Jaha då var man ännu ett år närmare 30, men än så länge är det en bra bit på vägen dit!
Tänk att alla mina vänner som är födda 90, blir 30 nästa år! Kommer bli mycket firande👍🏻💃🏻
Igår och idag hade jag en ledig dag, men så skulle jag ta det lugnt och vila. Men såklart fanns det en del att göra, tvätta, diska, städa, handla, tömma soppor mm. Ta hand om barn! Så ja det blev ju inte jätte mycket vila direkt... 

Men i helgen ska jag bara sitta på min rumpa och inte göra något!🥳
Men nu är jag trött och detta födelsedagsbarn ska gå och sova! Fick väldigt fina presenter.
En parfym 
Två hemmagjorda armband av Nova o ines.
Två grytunderlägg av Nova o ines.
Blommor
Trisslotter
En instax kamera
Hörlurar
Presentkort på spa/massage 
Sen ska jag faktiskt köpa mig en sen present (cykelhjälm) höll på ramla här om dagen och kände direkt att nu behöver jag verkligen köpa en! Jag skyddar ju mina barns huvud, klart jag måste skydda mitt med!🚴🏻‍♀️

God natt😴
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0