Taggtråd i halsen

I morse vakna jag upp med taggtråd i halsen och en täppt näsa, ska denna förkylning börja om igen? Vi har ju redan varit sjuka, inte igen😰.
Men så länge det håller sig såhär så funkar det, bara det inte blir någon feber eller liknande.

För övrigt har jag väldigt ont i min höger fot, på zumban i måndags trampa jag snett och det gjorde lite ont men fortsatte ändå. När det var slut och jag skulle gå där ifrån, då gjorde de ont. Men jag kan gå på den och det är bara i vissa rörelser mm som det gör ont.🤯 men säkert bara en stukning, hade det vart av eller något annat hade jag nog inte kunna gå med foten😂.

Nu laddar vi för tre kvällsturer på rad!💪🏻
Blir nog ingen träning innan jobb idag, eftersom jag har ont i halsen! Kanske bara köra ett yoga pass hemma!✌🏻

Nu ska tjejerna få frukost!
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0