Sova, varför ska man göra det?

Nu när det börjar bli lite mer sol ute och +grader så har börja kännt mig piggare och gladare, den här vintern gör mig så deppig och om jag fick skulle jag sova bort den! Men men det är bara att gilla läget.

Jaha igår satt jag och tänkte för mig själv "vilken tur vi har haft med barnen att dom har klarat sig genom, februari utan att ha varit sjuka" men så kom det i natt/tidig morgon! Ines grät nått så fruktansvärt och hade jätte ont i munnen och var varm, visade det sig att hon hade feber + blåsor i munnen.
Så jag googla och hade mig kom inte fram till nått speciellt mer än att hon kanske åkt på höstblåsor? Eller nått slags virus iaf, det går streptockeker på dagis så frökna trodde på nått sånt. Men ja det är bara låt henne sova och hoppas på att det blir bättre snart :/ 
Lilla gumman❤️
Nova åkte hem till moster emlilia idag, hon passa på medan hon hade lov och tyckte det var tråkigt att vara hemma med oss, när Ines är sjuk och ja jag förstår henne. Ines har vart super grinig och vill bara kolla på minions på teven, så var nog bättre för henne att åka dit. Få egen tid med Emilia, mormor och morfar😘

Nu ska jag duscha och sen sova! För i natt vart det inte många timmar sömn, kom hem vid 22 och la mig 22,30. Nova vakna 03.00 och väckte Ines, sen somna dom om vid 04 ungefär sen upp igen vid 05,50 för Ines hade ont! Somna om vid 06.15 och gick upp vid 07.00 ja livet med barn är helt underbart 😂👍🏻
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0