Snatteri...

Idag var tjejerna och jag på Ica maxi för att handla korv till lunch, handlade även lite mer grejer. Men när jag hade betalt och gick där ifrån så kom det en tjej efter mig (från sekuritas), hon sa att hon misstänker mig för snatteri.😱 Va tänkte jag? Jag har betalt mina varor och väldigt många gånger har jag handlat på maxi med barnvagnen och aldrig blivit stoppad, men jaja hon får väl kolla i mina påsar då.
Då visar det sig att jag glömt blippa korven, jaha men då betalar jag väl den. Jag blippa den men då gick den tydligen inte in.. men iaf bara för att jag glömde korven, så ansåg hon att jag snatta eller ja det va deras regler och nu måste jag till polisen på förhör! Men skämtar ni med mig, ett packet korv och jag blir tagen för snatteri? Det löjligaste jag hört någonsin, så många gånger som jag har handlat på Ica maxi och för ett litet packet korv. Gissa om jag var arg och sur! Polisen kom och skulle hålla ett förhör men såg att jag hade barn med mig, så därför ska jag få gå till polishuset. 
Alltså det är så himla löjligt, så löjligt att jag inte ens vill handla hos dom någon mer gång!🤯

Ska bli kul att gå på förhör, hej jag snatta ett packet korv som jag trodde jag betala men scannern ville inte blippa den! Alltså har polisen verkligen inget annat för sig än att bry sig om ett litet packet korv!😂 jaja bitter jessika här!
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0