Ner bäddad och klar kl 22!

Äntligen hemma från ett kvällspass på jobbet, gick super bra och fick jobba med bästa Camilla så det har flytit på bra! Dock hade vi en hel del transporter så blev några vändor ner till röntgen, men men kl 20.00 var vi ganska trötta i kroppen. 

Fick gå 10min tidigare och det tackar jag för, cykelturer gick fort men försiktigt hem! Det bästa med + grader är att snön smälter och det hinner inte bli någon is, så på dom flesta ställena var det ren asfalt med grus på så där kunde man köra lite snabbare än vanligt. Men på många ställen var det även plaskigt och spårigt så där fick man köra försiktigt!🙌🏻

Nu ska jag sova för klockan ringer om ca 7 timmar så man får lite sömn!✌🏻😴
(null)
Det man inte ser på vågen det ser man i midjan, har inte gått ner så många kilon men oj vad jag har tappat cm runt midjan bla!💪🏻
Ska tillägga att dessa byxor kunde jag inte knäppa översta knappen på, nu går det + att det finns lite utrymme!🙌🏻
(null)
Mina regnkläder får jag även på mig och får även plats med en fleecetröja under jackan!🙌🏻

Nu säger jag godnatt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0