Helt slut!

Igår jobbade jag förmiddag och på kvällen skulle jag och två från jobbet gå ut, det var hur roligt som helst! Det blev lite mat och dryck på pinchos, sen blev det lite bowling och till slut lite mer alkohol och dans på grappa!✌🏻 det var så roligt och idag är jag helt slut, men inte så bakis!😂

Men igår när jag stod och vänta på nattbussen kom det fram en kille och prata med mig, ställde massa konstiga frågor: "vad har du gjort ikväll", "är du full", "har du druckit mycket" så då tänkte jag: nej nu jävlar gäller det att vara på sin plats. Gör han nått så smäller det! 
Men han sa "du kan följa med hem till mig och sova istället för att åka hem" då sa jag verkligen inte jag har en sambo och barn hemma som väntar på mig! Då vände han på klacken och gick!
Fy vilka konstiga människor det finns, låt mig vara och ragga på någon som är singel istället för jag vill då inte ha nått! Jag har min Jimmy så det både räcker och blir över!🥰

Men annars hade vi en super mysig kväll och det var såå himla roligt, det måste vi göra om tjejer!✌🏻😍😁

Nehe nu ska jag ta mig upp ur sängen och hoppa in i duschen, Jimmy är på jobbet så jag funderar på att ta med mig tjejerna till Tuna park eller nått. Eller kolla vad mina föräldrar/syskon gör för nått kanske😂
(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0