Godmorgon.

Vaknar utav att jag hör barnen sitta ute i vardagsrummet och skriker, men det är inget ovanligt det hör man varje morgon. Dom vaknar och sätter sig vid teven håller sams en stund och sen jäklar så är dom igång, bråkar väldigt ofta och det är alltid Nova som börjar. Nova tar saker som Ines hade först men som Nova vill ha, men Ines är så snäll så hon gråter lite och sen hämtat hon något annat. Då är Nova där igen och tar det istället, spelar heller ingen roll hur många gånger man säger åt henne för hon lyssnar ändå inte!😅

Men men nog om det hör att det blåser nått fruktansvärt ute och tänker bara på att jag först ska cykla och lämna tjejerna på fsk, sen ska jag hem och efter det till jobbet! Kommer bli en blåsig cykeltur idag.😂 Ingen idé att fixa något hår! 

Sen har jag varit väldigt trött nu i väldigt många dagar, jag vill liksom inte gå upp ur sängen. Jag är trött hela tiden och känner inte för att jobba, jag känner inte igen min kropp. Men efter alla tunga patienter som vi haft och allt spring så blir man väldigt slut i kroppen, kanske är de det som kommer nu att kroppen streakar? 😴 ont i halsen har jag också och varit lite små hostig, förlåt men jag är väldigt "klagig" idag.

Men men vi kör på! Idag är det kvällsjobb på schemat, jobbar med dom bästa så då är det kul att gå till jobbet när man vet vilka man ska jobba med!✌🏻😁
Förresten jag har sökt in till skola också, medicinsk sekreterare till hösten och sen ska jag även söka in till förskolelärare till hösten, men dom öppnar inte fören i mars! Sen får jag se vilken jag kommer in på, men båda låter väldigt roligt och förskolelärare har jag länge velat bli. Så lutar åt det hållet, men får se!😊
Nu ska jag gå upp och göra frukost!
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0