Efter en ledig dag

Efter en tung helg med massa spring och mycket tunga patienter, var det väldigt skönt att bara ta det lugnt idag! Eller ja att få vara ledig och mysa med tjejerna.😘
Men jag känner att jag skulle behöva vara ledig i några dagar till, jag har så ont i hela min kropp och känner mig helt sliten och slut. Men det är bara att köra på, kanske blir det lugnt snart..

På mitt jobb har vi två sidor, det är ettan och tvåan! På ett sidan var jag väldigt länge på och när jag var där hade vi väldigt tunga patienter, även då lände jag mig helt slut. Men så var det dags att byta sida till tvåan och där hade det vart ganska lugnt med "lätta patienter" men så var inte fallet bär jag kom dit, då fylldes det på med nya patienter som var gamla, tunga och förvirrade så min kropp har inte fått den vilan den behöver (känner jag)..
Undra hur länge jag ska stå ut!😰

Men ja vi kör på denna vecka ut, 4 dagar och sen är jag faktiskt ledig 3 (händer inte ofta) så passa på att njut!🙌🏻

Nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon.
(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0